2013. március 15., péntek

~ Vélemény nyílvánítás ~

Heey people! :)
Oké, mint láthatjátok egy kicsit megosztom veletek a véleményemet, remélem nem bánjátok :)

Egyre több kritikás blog van, ami persze nem baj, és én is szoktam nézegetni őket, sőt van egy-két hely, ahova betettem a másik blogomat is, hogy adjanak kritikát.
Viszont akadnak elég érdekes vélemények is... (nem, nem az én blogomról...), és úgy gondolom, hogy (magamból indulok ki) aki kritikát kér, az oké, hogy az igazságra vágyik, na de nem megaláztatás formájában! És lehet nem csak az írót alázza meg, hanem mondjuk aki a design-t készíti, vagy bármit.
Amikor tőlem kértek kritikát mindig alaposan végig nézem a blogot, és az esetek 95%-ban először végig is olvasom a történetet...
Azt gondolom, hogy én is az igazat igyekszem írni, de közben figyelek arra, hogy ne bántsam meg se az írót, se a design készítőt! Hiszen egyrészt nem vagyok jobb senkinél, és ilyen nincs is a blog világban, mindenki másban tehetséges... Másrészt az írónak valószínüleg többé-kevésbé tetszik a munkája, és nem szeretném ha mondjuk véletlenül pont az én kritikámtól legyen lehangolt, esetleg változtasson mindenen, meg ilyenek.
Azt gondolom minden ilyen kritikás blog magába nézhetne, mielőtt kritikát ír! Én ezt szoktam tenni, és ha rájövök, hogy mondjuk rossz napom van, vagy ilyesmi nem! fogok kritikát írni, mert félek olyat írnék, amit megbánnék, és annak semmi értelme!
Láthatjátok, nemrég volt kb. 2-3 nap kihagyás... az nem azért volt mert ne lett volna kritika kérő, hanem azért mert borzalmas napjaim voltak, borzalmas hangulattal, és bármennyire is szívesen írom a kritikákat, nem akartam ilyen állapotban írni. Értelmetlen lett volna...

Csak ennyi lett volna :)
Direkt nem írok nevet/neveket, ez így mindenkinek :)
Kíváncsian várom a véleményeteket erről :)

xoxo<3

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem igazad van..
    De egyébként hülyeségnek tartom,hogy ha valaki kritikát kér, hiszen minek az?
    Semmi értelme, hiszen azt legbelül ő is tudja hogy honnan ír?! A szívéből vagy csak 'kényszerből' ..
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én teljesen egyetértek veled! Vannak akik tényleg olyan kritikát adnak, hogy az ember legszívesebben abbahagyná az egészet... Tapasztalatból tudom, egyszer-kétszer már én is kaptam olyan kritikát, hogy (szégyen-nem szégyen) bőgni tudtam volna...

    VálaszTörlés