2013. március 6., szerda

Kritika 16.

Heey people! :)
Ezúttal Anett kért tőlem kritikát! :)
Ne haragudjatok, hogy ennyit kellet rá várnotok :(




Oké, először is, az össze történetedet olvastam/olvasom :) Kezdtem az I can't change-el, aztán az I1m a dreamer, every kiss, és az újat is várom már ;)

Szóval a fejléced tetszik, ötletes, sok minden van rajta, viszont annyira nem megy a háttérhez:/
A hátteret lecserélném valami rózsaszínes-barackos színre, vagy esetleg egy sötétebb citromsárgára :)
A betűtipusok tetszenek, ötletesek :)

Mint írtam, az összes történetedet olvasom, és imádom!:D
Az every kiss a kedvencem az összes közül, nagyon ötletes, még sehol nem láttam ilyet:)
Mivel figyelemmel követem az írásaidat látom, hogy sokat fejlődtél írásban! Szép munkák :))

Összesen: 10/9,5-10 :))

xoxo<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése