2013. március 6., szerda

Kritika 17.

Heey people! :)
Ezúttal Amelia S. kért tőlem kiritikát :))





Tetszik a fejléced, bár kicsit nem is tudom, üres?! Bár nem igazán tudom mi kellene még rá, de hiányérzetem van :)
A háttér jó, érdekes, nemigen láttam még, szóval ez jó :)
A betűtipusokat szépen választotttad, imádtam :))

Nagyon nagyon eszméletlenül hihetetlenül ötletes a blogod! De komolyan! :D
Még soha nem láttam, még csak ehez hasonlót sem! wow!
Mondjuk meglepett, hogy Tokio Hotel fanfic :D Volt pár éve egy korszakom, ahol imádtam őket, ez kb a Shrei, a durch den monsun idején lehetett :D
Nem volt alkalmam még végig olvasni (rajta vagyok az ügyön), de jó az írási stílusod, bár egy-két hiba befigyel, de főként a szóköz hiba, de semmi más :)
Szép munka! :)

Összesen: 10/9,5-10 :)

xoxo<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése