2013. február 28., csütörtök

Kritika 5.

Heey people :)
Ezúttal Bius kért kritikát :)
Ne felejtsetek el jelentkezni a novella versenyre itt! :)




A fejléced nagyon tetszik! :) Szerintem még nem láttam olyat, ahol a fejet hagyták volna le a képről, de szerintem ez teszi különlegessé, szép munka :)
A háttér is tetszik, illik a fejlécedhez ez a szín :)
A betűtípusok is jók mindenhol :)
Az alapötleted is érdekes :) Ugye Harry nagy nőcsábász hírében áll, és tetszik, hogy egy hasonló gondolkodású lányt választottál hozzá :) A luxus-hajós megoldást se láttam még sehol:)
Bár meglepett, hogy Harry egy félénk pincér, nagyon is imponált :D 
Elolvastam a történetedet, és annyira tetszett, hogy köszöntsd az új olvasódat! :D Egy cserében benne vagy?:) Tényleg nagyon jó:)
Összesen: 10/10 nincs mit javítani rajta :))

xoxo<3

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, örülök, hogy tetszik a történet. :) A cserében benne vagyok, mindjárt ki is teszlek. Remélem a továbbiakban is tetszeni fog a történet. :)
    xx. Sz Bius

    VálaszTörlés