2013. február 24., vasárnap

film ajánló 2.

Förtelmes Főnökök

Vígjáték. Imádom a vígjátékokat, és ez egy elég jó vígjáték.

A történetről: 

Nick Kurt és Dale három jó barát, akiknek borzalmas főnökeik vannak. Egy sexmániás, egy megalomániás, és egy idióta drogos. Három különböző főnök, három különböző rossz szokással.
Egyik este eldöntik, hogy elintézik a főnökeiket, és kisebb-nagyobb nehézségek árán felfogadnak egy bérgyilkost, aki azonban nem öli meg őket, hanem tanácsot ad a fiúknak, hogy hogy öljék meg a főnökeiket. Mindegyikük a másik főnökét intézi el, de előtte nyomozni mennek a házukhoz. A történet végén csak egy főnök hal meg, egy börtönbe megy, míg a harmadik marad mukában, de zsarolják, így ő sem okoz több gondot.


Szereplők:



Jennifer Aniston - Dr. Julia Harris
Jen ezért a szerepéért megkapta a "legnagyobb szemétláda" díját, amit meg is értek, hiszen elég jól játszik. Személy szerint én nagyon szeretem Jen-t, még a Jóbarátok alatt ismertem, és szerettem meg. Magyarhangilag is jó, hiszen szinte mindig Kökényessy Ági a magyar hangja, és szerintem illik is rá.





Kevin Spacey - Dave Harken
Az általa alakított karakteren egyszer nevetek, máskor félek tőle. Komolyan. Mondjuk, szerintem az jó pont, ha több érzelmet ki tud belőlünk váltani, főleg ennyire eltérőeket. Magyarhangilag is jó, hozzá abszolút egy mély, kicsit fenyegetőző, gúnyos hangot képzelek el.


Collin Farell - Bobby Pellit
Na, a drogos, szétszórt, seggfej (már elnézést) főnök. Jól megformált karakter. Ki tudok tőle akadni, máskor röhögök, hogy milyen szerencsétlen idióta. Magyarhangilag sincs baj vele, ehez a manó formához, egy hasonló hang kell.

Jason Bateman - Nick Hendricks
Jason Sudeikis - Kurt Buckman
Charlie Day - Dale Arbus
A szerencsétlen barátok, akiknek megkeserítik az életét a főnökeik.
Mindegyik karakter nagyon jó, az én kedvencem talán a Dale-t alakító Charlie Day. Imádtam a karkterét, folyamatosan nevettem rajta, de az összes nagyon jó, gratula a színészeknek, jól vannak megformálva a karakterek.

Ajánlás:
A filmet mindenkinek ajánlom, aki szereti a vígjátkokat. Ezen a filmen tényleg nagyon sokat lehet nevetni.
10/10! 

xoxo <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése