2013. február 26., kedd

Kritika 1.

Hey people! :)
Meghoztam az eslő kiritikát, amit Annie kért! :))
Ha szeretnétek ti is, írjatok :))
Ui: Jelentkezzetek a novella versenyre!! Itt!





A háttér nagyon tetszik, és a színeket is ügyesen kombináltad hozzá, viszont hiányzik egy fejléc.
A dátum betűtípusa tetszik, viszont szerintem a címekhez valami csinosabbat kéne használod, jobban feldobná szerintem.
(vállalok fejlécet ha gondolod, de persze nem muszáj tőlem rendelned :) )

Az írás stílusod is tetszik, nem találtam benne helyesírási hibákat, szép szóhasználatok, nincsenek szóismétlések, nem sieted el a történéseket. Egyedül egy kis szereplőleírást hiányolok, vagy esetleg ha oldalra kitennél képeket, az is segítene. Mondjuk én elég vizuális vagyok, szeretem elképzelni a szereplőket, vagy legalább tudni, hogy hogy néznek ki. :)

Összeségében: 10/8,5. Beszereznél egy fejlécet, máris több lenne :))

xoxo <3


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm:D
    Fejlécet direkt nem tettem, mikor csináltam a blogot. Valami újat akartam, ami eddig nem volt. De ha ez ennyire hiányzik... Köszönöm az ajánlatodat, de jobb szeretem az ilyen munkát magam végezni.

    Szereplőkről pedig azért nem tettem képet, mert nem akartam nagyon megkötni az olvasó kezét. Reméltem, hogy mindenki olyannak képzeli majd, amilyet jónak látna. Legalábbis a lány esetében. De ha jobban visszanézek tényleg kínosan nincs leírás a kinézetükről. Meglátom, mit tehetek:D

    Javítottam is az említett hibák közül valamennyit!

    Köszönöm a kritikát!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnéztem, és örülök, hogy számított a véleményem:)) nekem sokkal jobban tetszik így a blogod, remélem mindenki így gondolja :))

      Törlés